Audit financiar

Servicii audit

20 ani experientă

experți contabili acreditați CECCAR

cele mai bune tarife din piață

Auditul este activitatea de examinare obiectivă a ansamblului activitaților unei organizații în scopul furnizării unei evaluari independente a managementului riscului, controlului și proceselor de conducere a acesteia.

  • Audit statutar
  • Audit financiar
  • Audit intern
  • Auditare situatii financiare anuale / semestriale
  • Auditare situatii financiare consolidate
  • Audit contabil
  • Audit public intern
  • Audit extern
  • Audit fiscal
  • Audit fonduri europene
  • Audit fonduri structurale
  • Audit fonduri nationale
  • Audit fonduri UEFISCDI

Simplu. Contactezi un consultant la (+4) 021 - 311.18.18 sau te poți prezenta direct la sediul noastru. Mai poți completa și formularul de contact si te sunam noi. Ne poti solicita si o ofertă pe firma@srlconsult.ro

Da. În plus trimiterea online a documentelor este mai rapida. Nu este neaparat nevoie sa te deplasezi, poți alege obținerea codului EORI online indiferent de județul în care te afli. Sună acum un consultant si afla mai multe la (+4) 021 - 311.18.18

Cum calculăm onorariul:

    În calcularea tarifului de audit financiar, cel mai important aspect este bugetul de resurse umane și timpul necesar.

    Se iau în considerare cel puțin urmatoarele aspecte:

    • mărimea entității auditate
    • tipul de entitate auditată (listată sau nu la bursă, aparținând unui domeniu reglementat specific)
    • domeniul de activitate al entității și riscurile semnificative specifice domeniului
    • probabilitatea existenței unui mediu de control solid
    • clasele de conturi semnificative pentru situațiile financiare
    • necesitățile de raportare
    • cadrul de raportare utilizat
    • termenele de raportare
    • perioada auditată
    Etape de desfășurare a auditului:
    • etapa de planificare, în care auditorul obține informațiile necesare asupra clientului și îsi pregateste misiunea de audit, inclusiv planul de audit și strategia de lucru
    • etapa de control intern, în care se evaluează sistemul de control, se revizuiesc procedurile de lucru și se efectuează, în funcție de situație, validarea controalelor din entitate asupra fluxului de procese operaționale
    • etapa de lucru de teren, în care se efectuează testele de audit și se obțin probele de audit necesare pentru fundamentarea opiniei auditorului
    • etapa de finalizare, în care se revizuieste activitatea efectuata, se discută cu clientul concluziile aferente misiunii și se emit rapoartele agreate contractual

    Prin urmare, pentru ca tariful de audit financiar să fie corect fundamentat și personalizat pe nevoile clientului, este necesar ca auditorul sa aibă la dispoziție un numar cat mai mare de informații din partea conducerii entitătii.

    Pentru o oferta personalizata sună acum la (+4) 021 - 311.18.18

Documentarea este reprezentată de date și informații (documente de lucru) pregătite de către sau puse la dispoziția auditorului, pe diferite suporturi (hartie, film, electronice, etc.)

  • date și informații privind structura organizatorică și juridică, sectorul / mediul de activitate (economic, legislativ)
  • copii / extrase ale documentelor legale relevante privind tranzacțiile (operațiunile) efectuate de entitate (procese verbale, acte constatatoare, contracte, acte de proprietate, conturi bancare, conturi / balanțe contabile, situații financiare)
  • documente de planificare (programele de audit ale misiunii), de evaluare a sistemului de control (audit) intern și a riscurilor existentei unor erori semnificative în situațiile financiare, de planificare (programare) a procedurilor de audit (contracarare riscuri)
  • documentele de analiză a soldurilor / rulajelor și a evoluției unor indicatori semnificativi (proceduri analitice)
  • documente de comunicare / confirmare transmise către sau primite de la terți și conducerea entității
  • referențieri / indexări / adnotări pe toate documentele ce compun dosarele misiunii, cu ajutorul cărora sa fie identificabile toate datele și informațiile ce le conțin, precum și persoanele responsabile cu întocmirea / avizarea acestora
  • Returnarea onorariului se efectuează în cazurile în care din culpa exclusivă a Prestatorului, serviciile plătite nu au fost realizate. Aceasta se efectuează în urma unei analize, iar termenul de returnare este de 15 de zile de la data stabilirii culpei Prestatorului.
  • Tarifele din această pagină nu contin TVA

Pentru protectia consultantilor inregistrarea dosarele catre Registrul Comertului si ANAF se realizeaza online prin instrumente electronice. Astfel reusim sa fim si mai rapizi!

Contactează acum un consultant la numărul de telefon (+4) 021 - 311.18.18 sau solicită o ofertă pe firma@srlconsult.ro .

Adaugă și

Înființare firma Gratis

Alege un pachet de contabilitate și primești înființare firmă gratis.

Vezi pachetele

Găzduire sediu social

Ești notificat imediat pentru ridicarea corespondenței iar dacă expira sediul ești anunțat.

Vezi ofertele

Servicii de contabilitate

Alege un partener responsabil, competent si profesionist.

Descoperă serviciile

Autorizații funcționare și avize

Obține rapid avizele și autorizațiile specifice domeniului în care urmează să activezi.

Afla cum

Descarcă aplicația (în curând)

Android
Descarcă

Cum pot obține un audit financiar:

Pe loc, direct la sediul nostru

  • 1. Vii direct la sediul noastru cu documentele firmei si-ți redactăm actele pe loc.
  • 2. Depunem online dosarul la Registrul Comerțului si ANAF indiferent de județul în care te afli.

Incearca 100% online

  • 1. Completezi formularul de contact sau ne suni direct.
  • 2. Ne trimiți actele necesare pe email.
  • 3. Primesti actele tot pe email în vederea semnării.