Înființare firmă Gratis

Alege un pachet de contabilitate si ai:

înființare firmă complet gratuit

6 luni de contabilitate în avans

modifici oricând abonamentul în funcție de volum

Pachete contabilitate cu înființare firmă gratis

Alege un pachet de contabilitate cu plata în avans pe 6 luni și nu plătești nimic pentru înființarea firmei.

Pachet Total
Start - plata pe 6 luni cu 195 lei pe lună - 10 documente 1170 lei
Plus - plata pe 6 luni cu 295 lei pe lună - 20 documente 1770 lei
Pro - plata pe 6 luni cu 395 lei pe lună - 50 documente 2370 lei
Dual Pro - plata pe 6 luni cu 555 lei pe lună - 100 documente 3330 lei
Premium - plata pe 6 luni cu 745 lei pe lună - 200 documente 4470 lei

Redactarea documentelor și întocmirea dosarului cu actele necesare, datorită fluxului digital implementat, se realizează în maximum 30 de minute de la solicitare. Acesta este depus prin instrumente electronice la Registrul Comerțului având termen de soluționare de 3 zile. Pasul următor il reprezintă ridicarea actelor de la ONRC si predarea lor către client.

Servicii incluse
  • consultanță de specialitate
  • redactarea documentelor și întocmirea dosarului
  • înregistrarea dosarului la Registrul Comerțului
  • ridicarea actelor societății

Simplu. Contactezi un consultant la (+4) 021 - 311.18.18 sau te poți prezenta în unul din sediile noastre. Mai poți completa și formularul de contact si te sunam noi. Ne poti solicita si o ofertă pe firma@srlconsult.ro

Da. În plus durează mai puțin. Pentru siguranța ta, dacă nu este neaparat nevoie sa te deplasezi, poți alege înființarea firmei online indiferent de județul în care te afli. Sună acum un consultant si afla cum demarezi procedura de inființare firmă online.

Tarife cu Oferta 6 de contabilitate:
  • Înființare SRL: 0 lei pentru București și Județul Ilfov
  • Înființare SRL: 0 lei pentru alte județe din țară
Dacă nu ați ales unul din pachetele de înființare firmă gratis tarifele sunt urmatoarele:
  • Înființare SRL: 350 lei pentru București și Județul Ilfov
  • Înființare SRL: 450 lei pentru alte județe din țară
Costuri suplimentare după caz
  • autorizare activități terți / beneficiari / sediu social - 100 lei
  • fiecare asociat persoană fizică în plus - 50 lei
  • fiecare asociat persoana juridică în plus - 100 lei
  • fiecare asociat cetatenie straina în plus - 450 lei
  • Document de identificare: C.I. / Pașaport sau alt tip de document
  • Act proprietate deținere imobil/locuință pentru stabilirea sediului social ( daca sediul va fi la adresa aleasa de dvs.)
  • Declarație asociat la notar sau redactată de noi
  • Declarație administrator la notar sau redactată de noi
  • Specimen semnătura la notar sau redactată de noi
  • Formulare ORC completate si întocmite de noi
  • Act constitutiv redactat de noi

În termen de 30 zile de la constituire firma trebuie să se achiziționeze de la ANAF urmatoarele:

  • Registrul unic de control pentru sediul social
  • Registrul unic de control pentru punctele de lucru, după caz
  • Registrul de evidență fiscală pentru societățile plătitoare de impozit pe profit
  • Incheierea unui contract de servicii contabile cu o societate acreditata si membra CECCAR
  • Dechidrea unui cont bancar
  • Realizarea unei stampile
  • Procurarea unui soft de facturare (recomandare)
  • Suna acum la (+4) 021 - 311.18.18 sau solicită o ofertă pe firma@srlconsult.ro
Oferte servicii de contabilitate:
  • Oferta 1 - plata în avans pe 6 luni cu 195 lei pe lună - 10 documente - Total: 975 lei / pret intreg: 1170
  • Oferta 2 - plata în avans pe 6 luni cu 295 lei pe lună - 20 documente - Total: 1475 lei / pret intreg: 1770
  • Oferta 3 - plata în avans pe 6 luni cu 395 lei pe lună - 50 documente - Total: 1975 lei / pret intreg: 2370

Cum procedez? Suna acum la (+4) 021 - 311.18.18 sau te poți prezenta în unul din sediile noastre. Poți folosi și formularul de contact si te sunam noi. Ne poti solicita si o ofertă pe firma@srlconsult.ro

Impozitul pe venit la SRL

În cazul în care te-ai hotărât să înființezi o firmă, trebuie să știi că orice firmă nou înființată are statutul de microîntreprindere.

Cotele de impozitare pe veniturile microîntreprinderilor sunt:

  • 1% pentru microîntreprinderile care au unul sau mai mulți salariați
  • 3% pentru microîntreprinderile care nu au salariați

Pentru menținerea sistemului de impozitare micro, cifra de afaceri trebuie să fie sub 1.000.000 de euro, calculată la cursul de schimb de la închiderea exercițiului financiar precedent.

Sponsorizări

Orice microîntreprindere poate efectua o sponsorizare pentru susținerea entităților nonprofit (ONG-uri) și a entităților de cult pe care să o deducă ulterior din impozitul pe venit.

TVA

În România cota standard de TVA este de 19%. O derogare de la această cotă o reprezintă serviciile de alimentare cu apă, alimente, băuturi, serviciile medicale care au TVA de 9% și serviciile de catering, cazare, manuale școlare, cărți, reviste, acces la muzee, evenimente culturale/sportive pentru care TVA este de 5%.

Contribuții sociale

Chiar dacă vei avea un singur angajat, adică tu, trebuie să știi că 2.25% din salariul brut reprezintă contribuțiile sociale datorate de angajator, în timp ce angajatul contribuie la stat cu 45%. În total, din salariul brut, angajatul rămâne cu 57.4%, iar restul de 42.6% ajung sub forma taxelor și impozitelor la stat.

Impozitul pe dividende

Dividendele reprezintă acea parte din profit care revine fiecărui acționar. Acestea se pot distribui trimestrial. În cazul distribuirii dividendelor un SRL plătește statului 5% din valoarea dividendelor brute.

  • Returnarea onorariului se efectuează în cazurile în care din culpa exclusivă a Prestatorului, serviciile plătite nu au fost realizate. Aceasta se efectuează în urma unei analize, iar termenul de returnare este de 15 de zile de la data stabilirii culpei Prestatorului.
  • Prelungirea sediilor sociale. Prestatorul nu are nicio obligație legală de a informa Beneficiarul cu privire la data expirării, deși acesta va depune eforturi in acest sens.

Pentru protectia consultantilor inregistrarea dosarele catre Registrul Comertului si ANAF se realizeaza online prin instrumente electronice. Astfel reusim sa fim si mai rapizi!

Contactează acum un consultant la numărul de telefon (+4) 021 - 311.18.18 sau solicită o ofertă pe firma@srlconsult.ro .

Adaugă și

Închiriere birou office

Închiriază un birou pentru întalniri de afaceri sau cu ocazia controalelor instituțiilor.

Mai multe

Găzduire sediu social

Ești notificat imediat pentru ridicarea corespondenței iar dacă expira sediul ești anunțat.

Vezi ofertele

Servicii de contabilitate

Alege un partener responsabil, competent si profesionist.

Descoperă serviciile

Autorizații funcționare și avize

Obține rapid avizele și autorizațiile specifice domeniului în care urmează să activezi.

Afla cum

Descarcă aplicația (în curând)

Android
Descarcă

Cum infiintez o firma cu Srlconsult

Pe loc, direct la sediul nostru

  • 1. Vii direct la sediul noastru cu documentele firmei si-ți redactăm actele pe loc.
  • 2. Depunem online dosarul la Registrul Comerțului si ANAF indiferent de județul în care te afli.

Incearca 100% online

  • 1. Completezi formularul de contact sau ne suni direct.
  • 2. Ne trimiți actele necesare pe email.
  • 3. Primesti actele tot pe email în vederea semnării.