Inființare SRL

Societate cu Raspundere Limitata

De ce Srlconsult?

ai cel mai bun pret la înființare SRL - 450 lei

redactarea actelor în 30 minute

poți înființa firma acum și ONLINE de oriunde din țară

Srlconsult - lider in domeniu, cu o istorie de doua deceni, mii de clienti multumiti si cele mai bune tarife din piata.

Durata și etapele înființării unui SRL:

  • Etapa 1: consultanta prealabila urmata de redactarea documentelor și întocmirea dosarului în 30 minute;
  • Etapa 2: depunerea dosarului la Registrul Comerțului având termen de soluționare de 3 zile;
  • Etapa 3: ridicarea actelor și predarea lor către client.

Redactarea actelor și întocmirea dosarului se realizează în maximum 30 de minute de la solicitare atât pentru serviciile solicitate online cât și pentru clienții care se deplasează fizic la birourile noastre.

Tarife înfiintare firma SRL:

Serviciu: Disponibil acum și Online
înființare SRL cu asociat unic - 450 lei + 122 lei taxe Registrul Comertului
înființare SRL cu 2 asociați - 500 lei + 122 lei taxe Registrul Comertului
înființare SRL cu 3 asociați - 550 lei + 122 lei taxe Registrul Comertului

Suna acum la (+4) 021 - 311.18.18 sau solicită o ofertă pe firma@srlconsult.ro

Consultantii nostri va stau la dispozitie pentru mai multe informatii si pe Chat


Preturile de mai sus sunt finale si includ urmatoarele servicii:

  • consultanta prealabila
  • taxele la Registrul Comertului
  • redactarea actelor și întocmirea dosarului
  • autorizare activități terți / beneficiari / sediu social
  • intocmire declaratie beneficiar real
  • redactare contract de comodat sediu social
  • declaratii propria raspundere indeplinire conditii asociati si administratori

Servicii incluse:

  • consultanță prealabilă de specialitate
  • redactarea documentelor și întocmirea dosarului in 30 minute de la solicitare
  • înregistrarea dosarului la Registrul Comerțului
  • ridicarea actelor de la ONRC
  • Ridicarea actelor de la sediul nostru sau prin curier rapid

Acte necesare:

  • Document de identificare: C.I., Pașaport sau orice document de identificare legal emis de autoritatile romanesti sau straine;
  • Act proprietate deținere imobil/locuință pentru stabilirea sediului social ( daca sediul va fi la adresa aleasa de dvs.)
  • Declarație asociat la notar sau redactată de noi
  • Declarație administrator la notar sau redactată de noi
  • Specimen semnătura la notar sau redactată de noi
  • Formulare ORC completate si întocmite de noi
  • Act constitutiv redactat de noi

Pachete înfiintare firmă gratis:

Alege un pachet de contabilitate și ai 0 costuri la înființarea firmei Disponibil acum și Online
Start - 10 documente pe lună cu plată contabilitate în avans pe 6 luni x 195 lei pe lună = Total 1170 lei
Plus - 20 documente pe lună cu plată contabilitate în avans pe 6 luni x 295 lei pe lună = Total 1770 lei ( recomandat )
Pro - 50 documente pe lună cu plată contabilitate în avans pe 6 luni x 395 lei pe lună = Total 2370 lei
Dual Pro - 100 documente pe lună cu plată contabilitate în avans pe 6 luni x 555 lei pe lună = Total 3330 lei
Pro Max - 200 documente pe lună cu plată contabilitate în avans pe 6 luni x 745 lei pe lună = Total 4470 lei
*Dupa cele 6 luni oferta poate fi prelungită cu o reducere de 10% din prețul total.

Tarife găzduire sedii sociale:

Îți oferim sedii sociale în clădiri de birouri cu adresă fizică la cele mai bune tarife din piață. Disponibil acum și Online
  • 350 lei perioada 6 luni - București orice sector și Județul Ilfov
  • 450 lei perioada 1 an - București orice sector și Județul Ilfov
  • 650 lei perioada 2 ani - București orice sector și Județul Ilfov
  • 950 lei perioada 3 ani - București orice sector și Județul Ilfov
  • 1250 lei perioada 4 ani - București orice sector și Județul Ilfov
  • 1450 lei perioada 5 ani - București orice sector și Județul Ilfov
  • Contact:

    Contactează acum un consultant la numărul de telefon (+4) 021 - 311.18.18 sau solicită o ofertă pe firma@srlconsult.ro

    Puteti alege prestarea serviciilor online din orice județ din tară sau fizic la birourile noastre.

    Dacă doriți demararea procedurilor pentru înființarea unei societăți vă asteptăm la unul din sediile noastre din:

    • Sediul central: Sector 6, Splaiul Independenței, Nr. 202B - (Metrou Grozăvești / Carrefour Orhideea)

    Întrebări frecvente

    Da. În plus durează mai puțin. Indiferent de motivul pentru care nu vrei să te deplasezi din cauza pandemiei sau pur și simplu consideri inutilă deplasarea la biroul nostru poți alege înființarea firmei online indiferent că ești din București sau din alt județ din Romania.

    Sună acum un consultant la (+4) 021 - 311.18.18 și află cum demarezi procedura de înființare firmă online. Mai poți completa și formularul de contact pe care î-l regăsești în pagină. Ne poți solicita o ofertă pe firma@srlconsult.ro și în maximum 30 de minute de la solicitare vei fi contactat de un consultant Srlconsult pentru inițierea procedurii.

    În termen de 30 zile de la constituire firma trebuie să se achiziționeze de la ANAF urmatoarele:

    • Registrul unic de control pentru sediul social
    • Registrul unic de control pentru punctele de lucru, după caz
    • Registrul de evidență fiscală pentru societățile plătitoare de impozit pe profit
    • Incheierea unui contract de servicii contabile cu o societate acreditata si membra CECCAR
    • Dechidrea unui cont bancar
    • Realizarea unei stampile
    • Procurarea unui soft de facturare (recomandare)
    • Suna acum la (+4) 021 - 311.18.18 sau solicită o ofertă pe firma@srlconsult.ro
    Impozitul pe venit

    În cazul în care te-ai hotărât să înființezi o firmă, trebuie să știi că orice firmă nou înființată are statutul de microîntreprindere.

    Cotele de impozitare pe veniturile microîntreprinderilor sunt:

    • 1% pentru microîntreprinderile care au unul sau mai mulți salariați
    • 3% pentru microîntreprinderile care nu au salariați

    Pentru menținerea sistemului de impozitare micro, cifra de afaceri trebuie să fie sub 1.000.000 de euro, calculată la cursul de schimb de la închiderea exercițiului financiar precedent.

    Sponsorizări

    Orice microîntreprindere poate efectua o sponsorizare pentru susținerea entităților nonprofit (ONG-uri) și a entităților de cult pe care să o deducă ulterior din impozitul pe venit.

    TVA

    În România cota standard de TVA este de 19%. O derogare de la această cotă o reprezintă serviciile de alimentare cu apă, alimente, băuturi, serviciile medicale care au TVA de 9% și serviciile de catering, cazare, manuale școlare, cărți, reviste, acces la muzee, evenimente culturale/sportive pentru care TVA este de 5%.

    Contribuții sociale

    Chiar dacă vei avea un singur angajat, adică tu, trebuie să știi că 2.25% din salariul brut reprezintă contribuțiile sociale datorate de angajator, în timp ce angajatul contribuie la stat cu 45%. În total, din salariul brut, angajatul rămâne cu 57.4%, iar restul de 42.6% ajung sub forma taxelor și impozitelor la stat.

    Impozitul pe dividende

    Dividendele reprezintă acea parte din profit care revine fiecărui acționar. Acestea se pot distribui trimestrial. În cazul distribuirii dividendelor un SRL plătește statului 5% din valoarea dividendelor brute.

    Servicii de contabilitate

    Tarifele pentru serviciile de contabilitate pornesc de la 150 de lei / luna și se stabilesc in funcție de volumul de documente si numarul de salariați. Click aici pentru mai multe detalii despre serviciile de contabilitate oferite de Srlconsult.

    Tarife lunare servicii contabilitate:
    • 195 lei pentru 10 documente și 2 salariați - neplătitori de TVA
    • 245 lei pentru 10 documente și 2 salariați - plătitori de TVA
    • 100 lei fără activitate societăți neplătitoare de TVA
    • 150 lei fără activitate societăți plătitoare de TVA
    Pachete servicii de contabilitate:
    • Oferta 1 - plata în avans pe 6 luni cu 195 lei pe lună - 10 documente - Total: 975 lei / pret intreg: 1170 lei
    • Oferta 2 - plata în avans pe 6 luni cu 295 lei pe lună - 20 documente - Total: 1475 lei / pret intreg: 1770
    • Oferta 3 - plata în avans pe 6 luni cu 395 lei pe lună - 50 documente - Total: 1975 lei / pret intreg: 2370
    Cum calculăm tarifele personalizate
    • în functie de numărul de documente lunare
    • raportat la numarul de angajati
    • in functie de alte servicii solicitate

    Pentru o ofertă personalizată sună acum la (+4) 021 - 311.18.18 sau solicita o ofertă pe firma@srlconsult.ro și în maximum 30 de minute vei fi contactat de un consultant Srlconsult și iți va prezenta oferta completa împreuna cu pachetele promoționale.

    • returnarea onorariului se efectuează în cazurile în care din culpa exclusivă a Prestatorului, serviciile plătite nu au fost realizate. Aceasta se efectuează în urma unei analize, iar termenul de returnare este de 15 de zile de la data stabilirii culpei Prestatorului.
    • pentru protectia consultantilor inregistrarea dosarele catre Registrul Comertului si ANAF se realizeaza online prin instrumente electronice. Astfel reusim sa fim si mai rapizi!

    În anumite cazuri la tarifele de mai sus se pot adăuga urmatoarele costuri suplimentare:

    • declarare punct de lucru la infiintarea firmei - 100 lei
    • fiecare asociat cetatenie straina în plus - 100 lei

    La tarifele afisate mai sus se aplica conform legislatiei in vigoare taxa pe valoare adaugata 19%.

    Adaugă și

    Înființare firma Gratis

    Alege un pachet de contabilitate și primești înființare firmă gratis.


    Vezi pachetele

    Găzduire sediu social

    Ești notificat imediat pentru ridicarea corespondenței iar dacă expira sediul ești anunțat.


    Vezi ofertele

    Servicii de contabilitate

    Alege un partener responsabil, competent si profesionist.


    Descoperă serviciile

    Autorizații funcționare și avize

    Obține rapid avizele și autorizațiile specifice domeniului în care urmează să activezi.


    Afla cum

    Descarcă aplicația (în curând)

    Android
    Descarcă

    Cum înființez o firmă cu Srlconsult

    Pe loc, direct la sediul nostru

    • 1. Vii direct la sediul noastru cu documentele firmei si-ți redactăm actele pe loc.
    • 2. Depunem online dosarul la Registrul Comerțului si ANAF indiferent de județul în care te afli.

    Incearca 100% online

    • 1. Completezi formularul de contact sau ne suni direct.
    • 2. Ne trimiți actele necesare pe email.
    • 3. Primesti actele tot pe email în vederea semnării.