Srlconsult Digital Cariere Contact Blog
Srlconsult 021 3111818
Consimțământ de utilizare cookies

Colectăm anumite date în timp ce utilizezi website-ul, pentru a-ți asigura funcționarea corectă, siguranță în timpul navigării și pentru a respecta reglementările în vigoare. De asemenea, avem nevoie de acordul tău în timp ce navighezi pe srlconsult.ro pentru a studia modul în care utilizezi site-ul nostru și alte servicii, a le putea îmbunătăți, stabili care dintre produsele, serviciile și ofertele noastre pot fi relevante, adapta mesajele de marketing pe care le vei vedea pe rețelele sociale, în aplicații și pe alte site-uri web. Selectează "Acceptă toate" dacă este în regulă să folosim aceste cookies. Selectează "Setări cookie-uri" să alegi tipurile de module cookie pe care le folosim. Îți poți modifica preferințele în orice moment. Trebuie doar să faci click pe link-ul "Setări cookie-uri" din partea de jos a oricărei pagini de pe site.

man holding a laptop

Începe o afacere

Înființează-ți PFA-ul acum

Gratuit dacă vrei și contabilitate

100% Online, de oriunde din România sau străinătate actele in 30 minute, mulțumit sau banii înapoi

Suntem alături de tine în tot ceea ce vrei să realizezi

Înființarea firmei în 3 zile

Orice modificare vrei să aduci firmei tale, începând de la sediu asociat până la declararea unui punct de lucru, nu durează decât 3 zile.

Fără formalități, fără formulare

Primești documentele gata de semnat. Nu e nevoie să te stresezi cu nimic. Noi ne ocupăm de toată procedura, redactarea actelor și înregistrarea lor la Registrul Comerțului.

Fără deplasare la instituții

De oriunde ai fi, din țară sau străinătate, noi îți gestionăm relația cu instituțiile. Te ținem la curent cu evoluția procedurală.

Consultanță prealabilă inclusă

Încă de la început și până la finalizarea procesului vei fi asistat de un consilier juridic atestat și experimentat în relația cu Registrul Comerțului.

Infiinteaza un PFA

Serviciul nostru de înființare PFA este conceput pentru a simplifica procesul și a economisi timp. Oferim asistență completă, de la completarea documentelor până la depunerea acestora la Registrul Comerțului, totul 100% online.

Completează formularul de înregistrare și noi ne ocupăm de restul procesului pentru tine.

Oferim servicii de găzduire sediu social în 41 de locații din România, cu notificare și recepționare corespondență online.

Servicii complete de contabilitate, inclusiv evidența contabilă, întocmirea declarațiilor fiscale și consultanță personalizată pentru afacerea ta.

Contact

Înființare firmă gratuită cu abonamentele de contabilitate

Essential

195 lei/lună x 6 luni

Standard

295 lei/lună x 6 luni

Pro

395 lei/lună x 6 luni

Până la 10 documente

Până la 20 documente

Până la 50 documente

Nr. angajați administrați incluși

Nr. angajați administrați incluși

Nr. angajați administrați incluși

1 angajat

2 angajați

3 angajați

Evidență contabilă completă

Evidență contabilă completă

Evidență contabilă completă

Salarizare și administrare personal pentru angajații incluși în abonament

Salarizare și administrare personal pentru angajații incluși în abonament

Salarizare și administrare personal pentru angajații incluși în abonament

Contabil dedicat firmei

Contabil dedicat firmei

Contabil dedicat firmei

Comunicare directă cu contabilul telefonic sau prin mesagerie direct în aplicație

Comunicare directă cu contabilul telefonic sau prin mesagerie direct în aplicație

Comunicare directă cu contabilul telefonic sau prin mesagerie direct în aplicație

  1. Essential
  2. Standard
  3. Pro

Essential

195 lei/lună x 6 luni

Până la 10 documente

Nr. angajați administrați incluși

1 angajat

Evidență contabilă completă

Salarizare și administrare personal pentru angajații incluși în abonament

Contabil dedicat firmei

Comunicare directă cu contabilul telefonic sau prin mesagerie direct în aplicație

Standard

295 lei/lună x 6 luni

Până la 20 documente

Nr. angajați administrați incluși

2 angajați

Evidență contabilă completă

Salarizare și administrare personal pentru angajații incluși în abonament

Contabil dedicat firmei

Comunicare directă cu contabilul telefonic sau prin mesagerie direct în aplicație

Pro

395 lei/lună x 6 luni

Până la 50 documente

Nr. angajați administrați incluși

3 angajați

Evidență contabilă completă

Salarizare și administrare personal pentru angajații incluși în abonament

Contabil dedicat firmei

Comunicare directă cu contabilul telefonic sau prin mesagerie direct în aplicație

Abonamente de contabilitate

Abonament 10

195 lei/luna

Abonament 20

295 lei/luna

Abonament 50

395 lei/luna

Până la 10 documente

Până la 20 documente

Până la 50 documente

Nr. Salariați

Nr. Salariați

Nr. Salariați

1 salariat

3 salariați

5 salariați

Facturare

Facturare

Facturare

cu e-Factura

cu e-Factura

cu e-Factura

Preluare automată a facturilor furnizorilor din e-Factura

Preluare automată a facturilor furnizorilor din e-Factura

Preluare automată a facturilor furnizorilor din e-Factura

Evidență contabilă completă

Evidență contabilă completă

Evidență contabilă completă

Salarizare și administrare personal pentru angajații incluși în abonament

Salarizare și administrare personal pentru angajații incluși în abonament

Salarizare și administrare personal pentru angajații incluși în abonament

Contabil dedicat firmei

Contabil dedicat firmei

Contabil dedicat firmei

Comunicare directă cu contabilul telefonic sau prin mesagerie direct în aplicație

Comunicare directă cu contabilul telefonic sau prin mesagerie direct în aplicație

Comunicare directă cu contabilul telefonic sau prin mesagerie direct în aplicație

  1. Abonament 10
  2. Abonament 20
  3. Abonament 50

Abonament 10

195 lei/luna

Până la 10 documente

Nr. Salariați

1 salariat

Facturare

cu e-Factura

Preluare automată a facturilor furnizorilor din e-Factura

Evidență contabilă completă

Salarizare și administrare personal pentru angajații incluși în abonament

Contabil dedicat firmei

Comunicare directă cu contabilul telefonic sau prin mesagerie direct în aplicație

Abonament 20

295 lei/luna

Până la 20 documente

Nr. Salariați

3 salariați

Facturare

cu e-Factura

Preluare automată a facturilor furnizorilor din e-Factura

Evidență contabilă completă

Salarizare și administrare personal pentru angajații incluși în abonament

Contabil dedicat firmei

Comunicare directă cu contabilul telefonic sau prin mesagerie direct în aplicație

Abonament 50

395 lei/luna

Până la 50 documente

Nr. Salariați

5 salariați

Facturare

cu e-Factura

Preluare automată a facturilor furnizorilor din e-Factura

Evidență contabilă completă

Salarizare și administrare personal pentru angajații incluși în abonament

Contabil dedicat firmei

Comunicare directă cu contabilul telefonic sau prin mesagerie direct în aplicație

Un singur loc unde găsești tot ce ai nevoie

+ toate serviciile de care ai nevoie după înființarea firmei


Primul pas: Înființarea firmei
  • Înființare simplificată, rapidă, 100% online
  • Dosar complet
  • Depunere online la Registrul Comerțului
  • Consultanță cu consilieri juridici acreditați
  • Opțional: Găzduire sediu social oriunde în România

Următorul pas după înființare:
  • Deschidere cont bancar
  • Înregistrare SPV ANAF

Următorii pași după înființare:
  • Declarație unică
  • Vizualizare debite taxe la orice oră din zi
  • Registre contabile complete și accesibile digital
  • Emitere facturi, chitanțe sau proforme
  • Integrare completă cu e-Factura
  • Vizualizare și sortare documente emise
  • Acceptare plăți cu cardul direct pe factură prin Stripe
  • Trimitere e-Factura cu un singur click
  • Urmărire status e-Factura
  • Vizualizare rapidă a facturilor primite de firma ta din SPV
  • Păstrarea tuturor documentelor în arhiva contului tău
  • Arhivă digitală personalizată
  • Prima lună de contabilitate gratuită - contabil alocat - 30 euro
iconiță
210 lei plată unică
CEO Srlconsult Consilier juridic dedicat pe tot parcursul procesului de înființare a firmei
Înființează un PFA Online în 3 pași

Pasul 1

1 Minut

Completarea formularului

iconiță

Completezi formularul sau intri în contact cu un consilier juridic pe chat sau telefonic pentru consiliere și alegerea corectă a opțiunilor firmei.

Pasul 2

30 Minute

Redactarea actelor și semnarea lor

iconiță

În 30 de minute rezervăm numele firmei și redactăm întreaga documentație pentru semnare, după care este depusă la ONRC.

Pasul 3

2-3 zile

Predarea documentelor

iconiță

În 3 zile primiți pe email Certificatul de Înregistrare al firmei împreună cu anexele sale, semnat digital de către ONRC.

Găzduire sediu social

iconiță

Notificare online pentru corespondență

iconiță

Recepționare corespondență online

iconiță

41 de locații în toată țara

hartă
Tu te ocupi de afacere, noi de formalități. "Trăim într-o lume în care interacțiunea oamenilor cu tehnologia este din ce în ce mai strânsă. Rolul nostru, ca furnizor de soluții digitale pentru afaceri, este de a facilita această interacțiune, astfel încât tehnologia să transforme interacțiunea cu clienții noștri. Iar cea mai mare provocare este să realizăm aceste obiective în mod sustenabil, cu responsabilitate față de mediu și societatea în care trăim.”

G.T. CEO Srlconsult

CEO Giu

Întrebări frecvente

Simplu. Contactezi un consultant la (+4) 021 - 311.18.18 sau te poți prezenta direct la sediul nostru. Mai poți completa și formularul de contact, iar noi te vom suna. Ne poți solicita și o ofertă pe firma@srlconsult.ro.

Da. În plus, trimiterea online a documentelor contabile lunare este mai rapidă. Nu este neapărat nevoie să te deplasezi, poți alege prestarea serviciilor de contabilitate online, indiferent de județul în care te afli. Sună acum un consultant și află mai multe la (+4) 021 - 311.18.18.

Oferte servicii de migrare contabilitate:
  • Oferta 1 - plata în avans pe 6 luni cu 195 lei pe lună - 10 documente - Total: 975 lei / preț întreg: 1170 lei (tarif calculat cu o lună gratuită)
  • Oferta 2 - plata în avans pe 6 luni cu 295 lei pe lună - 16 documente - Total: 1475 lei / preț întreg: 1770 lei (tarif calculat cu o lună gratuită)
  • Oferta 3 - plata în avans pe 6 luni cu 395 lei pe lună - 50 documente - Total: 1975 lei / preț întreg: 2370 lei (tarif calculat cu o lună gratuită)
  • Sună acum la (+4) 021 - 311.18.18 sau solicită o ofertă pe firma@srlconsult.ro.

  • Start - Înființare firmă gratuită - la abonamentul de contabilitate cu plata în avans pe 6 luni - 195 lei / lună - 10 documente - Total: 1170 lei
  • Plus - Înființare firmă gratuită - la abonamentul de contabilitate cu plata în avans pe 6 luni - 295 lei / lună - 16 documente - Total: 1770 lei
  • Pro - Înființare firmă gratuită - la abonamentul de contabilitate cu plata în avans pe 6 luni - 395 lei / lună - 50 documente - Total: 2370 lei
  • Dual Pro - Înființare firmă gratuită - la abonamentul de contabilitate cu plata în avans pe 6 luni - 555 lei / lună - 100 documente - Total: 3330 lei
  • Premium - Înființare firmă gratuită - la abonamentul de contabilitate cu plata în avans pe 6 luni - 745 lei / lună - 160 documente - Total: 4470 lei

Cum procedez? Sună acum la (+4) 021 - 311.18.18 sau te poți prezenta în unul din sediile noastre. Poți folosi și formularul de contact, iar noi te vom suna. Ne poți solicita și o ofertă pe firma@srlconsult.ro.

În termen de 30 de zile de la constituire, firma trebuie să achiziționeze de la ANAF următoarele:

  • Registrul unic de control pentru sediul social
  • Registrul unic de control pentru punctele de lucru, după caz
  • Registrul de evidență fiscală pentru societățile plătitoare de impozit pe profit
  • Încheierea unui contract de servicii contabile cu o societate acreditată și membră CECCAR
  • Deschiderea unui cont bancar
  • Realizarea unei ștampile
  • Procurarea unui soft de facturare (recomandare)
  • Sună acum la (+4) 021 - 311.18.18 sau solicită o ofertă pe firma@srlconsult.ro.
Impozitul pe venit

În cazul în care te-ai hotărât să înființezi o firmă, trebuie să știi că orice firmă nou înființată are statutul de microîntreprindere.

Cotele de impozitare pe veniturile microîntreprinderilor sunt:

  • 1% pentru microîntreprinderile care au unul sau mai mulți salariați
  • 3% pentru microîntreprinderile care nu au salariați

Pentru menținerea sistemului de impozitare micro, cifra de afaceri trebuie să fie sub 1.000.000 de euro, calculată la cursul de schimb de la închiderea exercițiului financiar precedent.

Sponsorizări

Orice microîntreprindere poate efectua o sponsorizare pentru susținerea entităților nonprofit (ONG-uri) și a entităților de cult, pe care să o deducă ulterior din impozitul pe venit.

TVA

În România, cota standard de TVA este de 19%. O derogare de la această cotă o reprezintă serviciile de alimentare cu apă, alimente, băuturi, serviciile medicale care au TVA de 9%, și serviciile de catering, cazare, manuale școlare, cărți, reviste, acces la muzee, evenimente culturale/sportive pentru care TVA este de 5%.

Contribuții sociale

Chiar dacă vei avea un singur angajat, adică tu, trebuie să știi că 2.25% din salariul brut reprezintă contribuțiile sociale datorate de angajator, în timp ce angajatul contribuie la stat cu 45%. În total, din salariul brut, angajatul rămâne cu 57.4%, iar restul de 42.6% ajung sub forma taxelor și impozitelor la stat.

Impozitul pe dividende

Dividendele reprezintă acea parte din profit care revine fiecărui acționar. Acestea se pot distribui trimestrial. În cazul distribuirii dividendelor, un SRL plătește statului 5% din

  • Returnarea onorariului se efectuează în cazurile în care din culpa exclusivă a Prestatorului, serviciile plătite nu au fost realizate. Aceasta se efectuează în urma unei analize, iar termenul de returnare este de 15 de zile de la data stabilirii culpei Prestatorului.
  • Tarifele și ofertele afisate pe această pagina nu conțin tva.
  • În cazul serviciului unic de găzduire sediu social, o sa fie aplicată o taxă in valoare de 195 lei.

Cum soliciți servicii

100% online

  • 1. Completezi formularul de contact sau ne suni direct la 021 3111818
  • 2. Ne trimiți actele necesare pe email la contact@srlconsult.ro
  • 3. Primești actele tot pe email pentru semnare.

Pe loc, direct la sediul nostru

  • 1. Vii direct la sediul nostru cu documentele firmei și îți redactăm actele pe loc.
  • 2. Depunem online dosarul la Registrul Comerțului și ANAF, indiferent de județul în care te afli.

Cât de mulțumit(ă) ești de această pagină?