Colectăm anumite date în timp ce utilizezi website-ul, pentru a-ți asigura funcționarea corectă, siguranță în timpul navigării și pentru a respecta reglementările în vigoare. De asemenea, avem nevoie de acordul tău în timp ce navighezi pe srlconsult.ro pentru a studia modul în care utilizezi site-ul nostru și alte servicii, a le putea îmbunătăți, stabili care dintre produsele, serviciile și ofertele noastre pot fi relevante, adapta mesajele de marketing pe care le vei vedea pe rețelele sociale, în aplicații și pe alte site-uri web. Selectează "Acceptă toate" dacă este în regulă să folosim aceste cookies. Selectează "Setări cookie-uri" să alegi tipurile de module cookie pe care le folosim. Îți poți modifica preferințele în orice moment. Trebuie doar să faci click pe link-ul "Setări cookie-uri" din partea de jos a oricărei pagini de pe site.
100% Online, de oriunde din România sau străinătate actele in 30 minute, mulțumit sau banii înapoi
Orice modificare vrei să aduci firmei tale, începând de la sediu asociat până la declararea unui punct de lucru, nu durează decât 3 zile.
Primești documentele gata de semnat. Nu e nevoie să te stresezi cu nimic. Noi ne ocupăm de toată procedura, redactarea actelor și înregistrarea lor la Registrul Comerțului.
De oriunde ai fi, din țară sau străinătate, noi îți gestionăm relația cu instituțiile. Te ținem la curent cu evoluția procedurală.
Încă de la început și până la finalizarea procesului vei fi asistat de un consilier juridic atestat și experimentat în relația cu Registrul Comerțului.
Serviciul nostru de înființare PFA este conceput pentru a simplifica procesul și a economisi timp. Oferim asistență completă, de la completarea documentelor până la depunerea acestora la Registrul Comerțului, totul 100% online.
Completează formularul de înregistrare și noi ne ocupăm de restul procesului pentru tine.
Oferim servicii de găzduire sediu social în 41 de locații din România, cu notificare și recepționare corespondență online.
Servicii complete de contabilitate, inclusiv evidența contabilă, întocmirea declarațiilor fiscale și consultanță personalizată pentru afacerea ta.
Essential
195 lei/lună x 6 luni
Standard
295 lei/lună x 6 luni
Pro
395 lei/lună x 6 luni
Până la 10 documente
Până la 20 documente
Până la 50 documente
Nr. angajați administrați incluși
Nr. angajați administrați incluși
Nr. angajați administrați incluși
1 angajat
2 angajați
3 angajați
Evidență contabilă completă
Evidență contabilă completă
Evidență contabilă completă
Salarizare și administrare personal pentru angajații incluși în abonament
Salarizare și administrare personal pentru angajații incluși în abonament
Salarizare și administrare personal pentru angajații incluși în abonament
Contabil dedicat firmei
Contabil dedicat firmei
Contabil dedicat firmei
Comunicare directă cu contabilul telefonic sau prin mesagerie direct în aplicație
Comunicare directă cu contabilul telefonic sau prin mesagerie direct în aplicație
Comunicare directă cu contabilul telefonic sau prin mesagerie direct în aplicație
Abonament 10
195 lei/luna
Abonament 20
295 lei/luna
Abonament 50
395 lei/luna
Până la 10 documente
Până la 20 documente
Până la 50 documente
Nr. Salariați
Nr. Salariați
Nr. Salariați
1 salariat
3 salariați
5 salariați
Facturare
Facturare
Facturare
cu e-Factura
cu e-Factura
cu e-Factura
Preluare automată a facturilor furnizorilor din e-Factura
Preluare automată a facturilor furnizorilor din e-Factura
Preluare automată a facturilor furnizorilor din e-Factura
Evidență contabilă completă
Evidență contabilă completă
Evidență contabilă completă
Salarizare și administrare personal pentru angajații incluși în abonament
Salarizare și administrare personal pentru angajații incluși în abonament
Salarizare și administrare personal pentru angajații incluși în abonament
Contabil dedicat firmei
Contabil dedicat firmei
Contabil dedicat firmei
Comunicare directă cu contabilul telefonic sau prin mesagerie direct în aplicație
Comunicare directă cu contabilul telefonic sau prin mesagerie direct în aplicație
Comunicare directă cu contabilul telefonic sau prin mesagerie direct în aplicație
Pasul 1
1 Minut
Completarea formularului
Completezi formularul sau intri în contact cu un consilier juridic pe chat sau telefonic pentru consiliere și alegerea corectă a opțiunilor firmei.
Pasul 2
30 Minute
Redactarea actelor și semnarea lor
În 30 de minute rezervăm numele firmei și redactăm întreaga documentație pentru semnare, după care este depusă la ONRC.
Pasul 3
2-3 zile
Predarea documentelor
În 3 zile primiți pe email Certificatul de Înregistrare al firmei împreună cu anexele sale, semnat digital de către ONRC.
Notificare online pentru corespondență
Recepționare corespondență online
41 de locații în toată țara
G.T. CEO Srlconsult
Simplu. Contactezi un consultant la (+4) 021 - 311.18.18 sau te poți prezenta direct la sediul nostru. Mai poți completa și formularul de contact, iar noi te vom suna. Ne poți solicita și o ofertă pe firma@srlconsult.ro.
Da. În plus, trimiterea online a documentelor contabile lunare este mai rapidă. Nu este neapărat nevoie să te deplasezi, poți alege prestarea serviciilor de contabilitate online, indiferent de județul în care te afli. Sună acum un consultant și află mai multe la (+4) 021 - 311.18.18.
Sună acum la (+4) 021 - 311.18.18 sau solicită o ofertă pe firma@srlconsult.ro.
Cum procedez? Sună acum la (+4) 021 - 311.18.18 sau te poți prezenta în unul din sediile noastre. Poți folosi și formularul de contact, iar noi te vom suna. Ne poți solicita și o ofertă pe firma@srlconsult.ro.
În termen de 30 de zile de la constituire, firma trebuie să achiziționeze de la ANAF următoarele:
În cazul în care te-ai hotărât să înființezi o firmă, trebuie să știi că orice firmă nou înființată are statutul de microîntreprindere.
Cotele de impozitare pe veniturile microîntreprinderilor sunt:
Pentru menținerea sistemului de impozitare micro, cifra de afaceri trebuie să fie sub 1.000.000 de euro, calculată la cursul de schimb de la închiderea exercițiului financiar precedent.
Orice microîntreprindere poate efectua o sponsorizare pentru susținerea entităților nonprofit (ONG-uri) și a entităților de cult, pe care să o deducă ulterior din impozitul pe venit.
În România, cota standard de TVA este de 19%. O derogare de la această cotă o reprezintă serviciile de alimentare cu apă, alimente, băuturi, serviciile medicale care au TVA de 9%, și serviciile de catering, cazare, manuale școlare, cărți, reviste, acces la muzee, evenimente culturale/sportive pentru care TVA este de 5%.
Chiar dacă vei avea un singur angajat, adică tu, trebuie să știi că 2.25% din salariul brut reprezintă contribuțiile sociale datorate de angajator, în timp ce angajatul contribuie la stat cu 45%. În total, din salariul brut, angajatul rămâne cu 57.4%, iar restul de 42.6% ajung sub forma taxelor și impozitelor la stat.
Dividendele reprezintă acea parte din profit care revine fiecărui acționar. Acestea se pot distribui trimestrial. În cazul distribuirii dividendelor, un SRL plătește statului 5% din