Externalizare salarizare și administrare de personal

Servicii externalizate de salarizare cu Srlconsult

20 ani experientă

personal specializat și acreditat

cele mai bune tarife din piață

Am preferat să dezvoltam o noua tehnologie de la 0, aspect care ne-a oferit un avantaj unic, deoarece nu depindem de alți terți pentru a personaliza și implementa cerințele clienților nostri.

Cu ajutorul fluxului digital Srlconsult, recepționarea documentelor contabile și operarea lor a devenit mult mai simplă și rapidă în același timp. Astfel că documentele pot fi trimise în format electronic fără sa fie nevoie să te deplasezi.

Oferim servicii de administrare personal, începand cu întocmirea contractelor de muncă, a fișelor de post, a diverselor adeverințe, gestionarea dosarelor, înregistrarea salariaților în Revisal, asigurarea relației cu Inspectoratul Teritorial de Muncă, asistență în cadrul controalelor efectuate de organele abilitate ale statului, consultanță pe diverse spețe care țin de resursele umane, consultanță privind legislația muncii.

Administrare personal:
  • întocmirea dosarelor de personal
  • întocmirea contractelor individuale de muncă
  • întocmirea documentației pentru încetarea / modificarea / suspendarea contractelor individuale de muncă
  • întocmirea actelor adiționale la contractele individuale de muncă
  • întocmirea adeverințelor de vechime
  • întocmirea altor rapoarte la solicitarea clientului
  • consultanță în probleme de legislația muncii
  • asistență în cazul controalelor efectuate de organele abilitate ale statului
Servicii Revisal:
  • efectuarea demersurilor la Inspectoratul Teritorial de Munca în vederea obținerii unui user și a unei parole utilizate în vederea depunerii online a Registrul general de evidență a salariaților
  • întocmirea, completarea și transmiterea Registrului General de Evidență a Salariaților
Consultanță Resurse Umane
  • întocmirea Regulamentului Intern sau consultanța privind întocmirea acestuia
  • consultanță privind încheierea / modificarea / suspendarea / încetarea contractelor individuale de muncă
  • consultanță privind clauzele contractului individual de muncă
  • elaborarea fișelor de post
Salarizare personal
  • verificarea și procesarea pontajului lunar și a tuturor datelor necesare calculului salarial
  • verificarea certificatelor de concediu medical
  • calculul salarial
  • transmiterea documentelor rezultate din calculul salarial, statul de plata, fluturasi de salarii, centralizator salarii, ordine de plată privind contribuțiile sociale și ale impozitului pe salarii
  • generarea și transmiterea declarației unice
  • evidența concediilor de odihnă
  • întocmirea de rapoarte de salarizare la solicitarea clientului
  • consultanță în problemele de salarizare

Externalizarea salarizării este cea mai bună soluție pentru companii, deoarece oferă siguranța respectării cerințelor legislative, prelucrarea corectă a salariilor angajaților, întocmirea documentelor necesare, consultanță specifică, având avantajul eliminării costurilor cu resursa umana specializată, dar și cu aplicațiile software complicate.

Contactează acum un consultant la (+4) 021 - 311.18.18 sau te poți prezenta direct la sediul noastru. Mai poți completa și formularul de contact si te sunam noi. Ne poti solicita si o ofertă pe firma@srlconsult.ro

Da. În plus trimiterea online a documentelor contabile lunare este mai rapida. Nu este neaparat nevoie sa te deplasezi, poți alege prestarea serviciilor de contabilitate online indiferent de județul în care te afli. Sună acum un consultant si afla mai multe la (+4) 021 - 311.18.18

Tarife servicii salarizare
  • Deschidere contract salariat: 50 Lei
  • Tarif lunar servicii salarizare salariat: 50 Lei
  • Închidere contract per salariat: 50 Lei
  • Întocmire declarație privind calculul și reținerea impozitului pe venit pe fiecare beneficiar de venit: 60 Lei
  • Întocmire adeverință medic familie / spital: 30 Lei
  • Întocmire adeverință bancă / somaj: 60 Lei
  • Întocmire fișă post: 150 Lei
  • Întocmire Regulament Ordine Interioara: 450 Lei

Pentru mai multe detalii sună acum la (+4) 021 - 311.18.18

Am reusit să folosim tehnologia dezvoltata intern pentru a raspunde nevoilor clienților noștri și sa prestăm servicii de salarizare și administrare de personal la cel mai înalt nivel. Soluțiile noastre digitale îmbunatațesc considerabil experiența generală a angajaților și a echipelor de HR prin implicarea directă. Am preferat să dezvoltam o noua tehnologie de la 0, aspect care ne-a oferit un avantaj unic, deoarece nu depindem de alți terți pentru a personaliza și implementa cerințele clienților nostri.

De asemenea, este cunoscut faptul că agenda de salarizare și resurse umane este extrem de sensibilă în ceea ce priveste respectarea legislației, de aceea echipele noastre de experți în materie de salarizare colaborează în stransă legatură cu echipele de contabilitate, fiscalitate și corporate.

În termen de 30 zile de la constituire firma trebuie să se achiziționeze de la ANAF urmatoarele:

  • Registrul unic de control pentru sediul social
  • Registrul unic de control pentru punctele de lucru, după caz
  • Registrul de evidență fiscală pentru societățile plătitoare de impozit pe profit
  • Incheierea unui contract de servicii contabile cu o societate acreditata si membra CECCAR
  • Dechidrea unui cont bancar
  • Realizarea unei stampile
  • Procurarea unui soft de facturare (recomandare)
  • Suna acum la (+4) 021 - 311.18.18 sau solicită o ofertă pe firma@srlconsult.ro
Impozitul pe venit

În cazul în care te-ai hotărât să înființezi o firmă, trebuie să știi că orice firmă nou înființată are statutul de microîntreprindere.

Cotele de impozitare pe veniturile microîntreprinderilor sunt:

  • 1% pentru microîntreprinderile care au unul sau mai mulți salariați
  • 3% pentru microîntreprinderile care nu au salariați

Pentru menținerea sistemului de impozitare micro, cifra de afaceri trebuie să fie sub 1.000.000 de euro, calculată la cursul de schimb de la închiderea exercițiului financiar precedent.

Sponsorizări

Orice microîntreprindere poate efectua o sponsorizare pentru susținerea entităților nonprofit (ONG-uri) și a entităților de cult pe care să o deducă ulterior din impozitul pe venit.

TVA

În România cota standard de TVA este de 19%. O derogare de la această cotă o reprezintă serviciile de alimentare cu apă, alimente, băuturi, serviciile medicale care au TVA de 9% și serviciile de catering, cazare, manuale școlare, cărți, reviste, acces la muzee, evenimente culturale/sportive pentru care TVA este de 5%.

Contribuții sociale

Chiar dacă vei avea un singur angajat, adică tu, trebuie să știi că 2.25% din salariul brut reprezintă contribuțiile sociale datorate de angajator, în timp ce angajatul contribuie la stat cu 45%. În total, din salariul brut, angajatul rămâne cu 57.4%, iar restul de 42.6% ajung sub forma taxelor și impozitelor la stat.

Impozitul pe dividende

Dividendele reprezintă acea parte din profit care revine fiecărui acționar. Acestea se pot distribui trimestrial. În cazul distribuirii dividendelor un SRL plătește statului 5% din valoarea dividendelor brute.

  • Returnarea onorariului se efectuează în cazurile în care din culpa exclusivă a Prestatorului, serviciile plătite nu au fost realizate. Aceasta se efectuează în urma unei analize, iar termenul de returnare este de 15 de zile de la data stabilirii culpei Prestatorului.
  • Tarifele din această pagina nu contin TVA.

Pentru protectia consultantilor inregistrarea dosarele catre Registrul Comertului si ANAF se realizeaza online prin instrumente electronice. Astfel reusim sa fim si mai rapizi!

Contactează acum un consultant la numărul de telefon (+4) 021 - 311.18.18 sau solicită o ofertă pe firma@srlconsult.ro .

Adaugă și

Înființare firma Gratis

Alege un pachet de contabilitate și primești înființare firmă gratis.

Vezi pachetele

Găzduire sediu social

Ești notificat imediat pentru ridicarea corespondenței iar dacă expira sediul ești anunțat.

Vezi ofertele

Servicii de contabilitate

Alege un partener responsabil, competent si profesionist.

Descoperă serviciile

Autorizații funcționare și avize

Obține rapid avizele și autorizațiile specifice domeniului în care urmează să activezi.

Afla cum

Descarcă aplicația (în curând)

Android
Descarcă

Cum externalizez serviciile de salarizare

Pe loc, direct la sediul nostru

  • 1. Vii direct la sediul noastru cu documentele firmei si-ți redactăm actele pe loc.
  • 2. Depunem online dosarul la Registrul Comerțului si ANAF indiferent de județul în care te afli.

Incearca 100% online

  • 1. Completezi formularul de contact sau ne suni direct.
  • 2. Ne trimiți actele necesare pe email.
  • 3. Primesti actele tot pe email în vederea semnării.