Srlconsult Digital Cariere Contact Blog
Srlconsult 021 3111818
Consimțământ de utilizare cookies

Colectăm anumite date în timp ce utilizezi website-ul, pentru a-ți asigura funcționarea corectă, siguranță în timpul navigării și pentru a respecta reglementările în vigoare. De asemenea, avem nevoie de acordul tău în timp ce navighezi pe srlconsult.ro pentru a studia modul în care utilizezi site-ul nostru și alte servicii, a le putea îmbunătăți, stabili care dintre produsele, serviciile și ofertele noastre pot fi relevante, adapta mesajele de marketing pe care le vei vedea pe rețelele sociale, în aplicații și pe alte site-uri web. Selectează "Acceptă toate" dacă este în regulă să folosim aceste cookies. Selectează "Setări cookie-uri" să alegi tipurile de module cookie pe care le folosim. Îți poți modifica preferințele în orice moment. Trebuie doar să faci click pe link-ul "Setări cookie-uri" din partea de jos a oricărei pagini de pe site.

Evidenta contabila

Alege serviciile de contabilitate Srlconsult

20 ani experientă

experți contabili acreditați CECCAR

contabil dedicat pentru firma ta

cele mai bune tarife din piață

Condusă de o echipă de profesioniști cu înaltă calificare, Srlconsult este partenerul dumneavoastră de încredere în servicii de evidență contabilă.
Societatea noastră oferă servicii remarcabile clienților noștri datorită devotamentului nostru față de cele trei principii de bază: profesionalism, receptivitate și calitate.

Profesionalism

Combinând expertiza, experiența și energia personalului nostru, fiecare client primește o atenție personală și profesională atentă. Standardele noastre înalte, serviciile și personalul specializat fac diferența dintre performanța noastră remarcabilă și alte firme. Ne asigurăm că fiecare client este servit de expertiza întregii noastre firme.

Receptivitate

Companiile care aleg firma noastră se bazează pe consiliere competentă și pe personal rapid și precis. Oferim servicii financiar-contabile persoanelor fizice, întreprinderilor mari și mici dar și altor agenții. Prin muncă asiduă, am câștigat respectul comunităților de afaceri și financiare. Acest respect ilustrează talentele noastre diverse, dăruirea și capacitatea de a răspunde rapid.

Calitate

Reputația firmei noastre reflectă standardele înalte pe care ni le solicităm. Scopul nostru principal este să fim disponibili și să oferim sfaturi perspicace pentru a le permite clienților noștri să ia decizii financiare informate. Nu acceptăm nimic mai puțin de la noi și asta vă oferim.

Ne educăm profesional continuu pentru a ne îmbunătăți expertiza.

Tarife servicii evidenta contabila

Volum documente lunar: Neplatitor TVA Platitor TVA
Fara activitate 100 lei/ luna 150 lei/ luna
10 documente 195 lei/ luna 245 lei/ luna
20 documente 295 lei/ luna 345 lei/ luna
50 documente 595 lei/ luna 645 lei/ luna
  • Pentru un volum mai mare de 100 de documente tariful se calculeaza personalizat adaptat la nevoile clientului.
  • 10% reducere pentru plata serviciilor de contabilitate in avans pe 6 luni
  • 20% reducere pentru plata serviciilor de contabilitate in avans pe 12 luni
  • Suna acum la (+4) 021 - 311.18.18 sau solicită o ofertă pe firma@srlconsult.ro

    Consultantii nostri va stau la dispozitie pentru mai multe informatii si pe Chat

Datorită fluxului digital implementat, recepționarea documentelor contabile și operarea lor a devenit mult mai simplă și rapidă în același timp. Astfel că documentele contabile pot fi trimise în format electronic fără sa fie nevoie să te deplasezi.

Servicii incluse:
  • operare documente primare întocmite de beneficiar
  • evidentă analitica și sintetică furnizori, clienți
  • evidență mijloace fixe, calculul amortizării
  • evidență analitică și sintetică furnizori, clienți
  • întocmire Jurnal Cumpărări, Jurnal Vanzări
  • întocmirea balanței de verificare si a balanțelor analitice
  • întocmirea jurnalelor contabile prevazute de lege: Registrul Jurnal, Registrul Inventar, Registrul Cartea Mare
  • calculul impozitului pe profit sau a impozitului pe veniturile microintreprinderii, după caz, întocmirea declarațiilor în termenele legale
  • calculul impozitului pe dividende, întocmirea declarațiilor privind impozitul pe dividende
  • calculul impozitului pe veniturile persoanelor fizice și juridice nerezidente
  • întocmirea decontului de TVA
  • raportare semestriala
  • întocmirea altor situații sau rapoarte cerute de legislația în vigoare
  • întocmirea ștatelor de plată pentru angajați și calcularea contribuțiilor generate din aceste operații
  • întocmirea declaratiilor lunare privind calculul urmatoarelor contribuții:
  • contributii la bugetul asigurarilor sociale de stat
  • contributii la bugetul asigurarilor sociale de sanatate
  • contributii la bugetul asigurarilor pentru somaj
  • contributii la bugetul de stat
  • alte contributii pe care legea le prevde
  • intocmirea fiselor fiscale
  • intocmirea si inregistrarea declaratiilor privind obligatiile de plata la bugetul asigurarilor pentru somaj in situatia in care clientul beneficiaza de subventii pentru salariati
  • elaborarea si punerea in aplicare a procedeelor contabile si a planului de conturi adaptat societatii in baza si cu respectarea normelor generale
  • instruirea personalului privind modul de intocmire si circuitul documentelor primare
  • instruirea personalului privind modul de utilizare a instrumentelor de plata (ordine de plata, bilete la ordin, CEC-uri etc.), precum si de intocmire a acestora
  • intocmirea ordinelor de plata de trezorerie aferente viramentelor catre bugetul de stat, bugetul asigurarilor sociale de stat, bugetul asigurarilor sociale de sanatate, bugetul asigurarilor de somaj, ITM etc
  • relatia cu banca (depunere si ridicare documente, ridicare extrase de cont, depunere numerar)
  • informarea periodica a conducerii asupra situatiei economico-financiare a societatii
  • informarea permanenta si in timp util a conducerii societatii privind reglementarile din domeniul fiscal si financiar-contabil
  • informari periodice privind schimbarile legislatiei fiscale privitoare la activitatea beneficiarului

Simplu. Contactezi un consultant la (+4) 021 - 311.18.18 sau te poți prezenta direct la sediul noastru. Mai poți completa și formularul de contact si te sunam noi. Ne poti solicita si o ofertă pe firma@srlconsult.ro

Da. În plus trimiterea online a documentelor contabile lunare este mai rapida. Nu este neaparat nevoie sa te deplasezi, poți alege prestarea serviciilor de contabilitate online indiferent de județul în care te afli. Sună acum un consultant si afla mai multe la (+4) 021 - 311.18.18

Oferte servicii de migrare contabilitate:
  • Oferta 1 - plata în avans pe 6 luni cu 195 lei pe lună - 10 documente - Total: 975 lei / pret intreg: 1170 lei (tarif calculat cu o lună gratis)
  • Oferta 2 - plata în avans pe 6 luni cu 295 lei pe lună - 16 documente - Total: 1475 lei / pret intreg: 1770 lei (tarif calculat cu o lună gratis)
  • Oferta 3 - plata în avans pe 6 luni cu 395 lei pe lună - 50 documente - Total: 1975 lei / pret intreg: 2370 lei (tarif calculat cu o lună gratis)
  • Suna acum la (+4) 021 - 311.18.18 sau solicită o ofertă pe firma@srlconsult.ro

  • Start - Infiintare firma Gratuit - la abonamentul de contabilitate cu plata in avans pe 6 luni - 195 lei / luna - 10 documente - Total: 1170 lei
  • Plus - Infiintare firma Gratuit - la abonamentul de contabilitate cu plata in avans pe 6 luni - 295 lei / luna - 16 documente - Total: 1770 lei
  • Pro - Infiintare firma Gratuit - la abonamentul de contabilitate cu plata in avans pe 6 luni - 395 lei / luna - 50 documente - Total: 2370 lei
  • Dual Pro - Infiintare firma Gratuit - la abonamentul de contabilitate cu plata in avans pe 6 luni - 555 lei / luna - 100 documente - Total: 3330 lei
  • Premium - Infiintare firma Gratuit - la abonamentul de contabilitate cu plata in avans pe 6 luni - 745 lei / luna - 160 documente - Total: 4470 lei

Cum procedez? Suna acum la (+4) 021 - 311.18.18 sau te poți prezenta în unul din sediile noastre. Poți folosi și formularul de contact si te sunam noi. Ne poti solicita si o ofertă pe firma@srlconsult.ro

În termen de 30 zile de la constituire firma trebuie să se achiziționeze de la ANAF urmatoarele:

  • Registrul unic de control pentru sediul social
  • Registrul unic de control pentru punctele de lucru, după caz
  • Registrul de evidență fiscală pentru societățile plătitoare de impozit pe profit
  • Incheierea unui contract de servicii contabile cu o societate acreditata si membra CECCAR
  • Dechidrea unui cont bancar
  • Realizarea unei stampile
  • Procurarea unui soft de facturare (recomandare)
  • Suna acum la (+4) 021 - 311.18.18 sau solicită o ofertă pe firma@srlconsult.ro
Impozitul pe venit

În cazul în care te-ai hotărât să înființezi o firmă, trebuie să știi că orice firmă nou înființată are statutul de microîntreprindere.

Cotele de impozitare pe veniturile microîntreprinderilor sunt:

  • 1% pentru microîntreprinderile care au unul sau mai mulți salariați
  • 3% pentru microîntreprinderile care nu au salariați

Pentru menținerea sistemului de impozitare micro, cifra de afaceri trebuie să fie sub 1.000.000 de euro, calculată la cursul de schimb de la închiderea exercițiului financiar precedent.

Sponsorizări

Orice microîntreprindere poate efectua o sponsorizare pentru susținerea entităților nonprofit (ONG-uri) și a entităților de cult pe care să o deducă ulterior din impozitul pe venit.

TVA

În România cota standard de TVA este de 19%. O derogare de la această cotă o reprezintă serviciile de alimentare cu apă, alimente, băuturi, serviciile medicale care au TVA de 9% și serviciile de catering, cazare, manuale școlare, cărți, reviste, acces la muzee, evenimente culturale/sportive pentru care TVA este de 5%.

Contribuții sociale

Chiar dacă vei avea un singur angajat, adică tu, trebuie să știi că 2.25% din salariul brut reprezintă contribuțiile sociale datorate de angajator, în timp ce angajatul contribuie la stat cu 45%. În total, din salariul brut, angajatul rămâne cu 57.4%, iar restul de 42.6% ajung sub forma taxelor și impozitelor la stat.

Impozitul pe dividende

Dividendele reprezintă acea parte din profit care revine fiecărui acționar. Acestea se pot distribui trimestrial. În cazul distribuirii dividendelor un SRL plătește statului 5% din valoarea dividendelor brute.

  • Returnarea onorariului se efectuează în cazurile în care din culpa exclusivă a Prestatorului, serviciile plătite nu au fost realizate. Aceasta se efectuează în urma unei analize, iar termenul de returnare este de 15 de zile de la data stabilirii culpei Prestatorului.
  • Tarifele si ofertele afisate pe această pagina nu contin tva.
  • Ofertele prezentate in aceasta pagina sau in alte pagini ale siteului nu se pot cumula.

Contactează acum un consultant la numărul de telefon (+4) 021 - 311.18.18 sau solicită o ofertă pe firma@srlconsult.ro

Puteti alege prestarea serviciilor online din orice județ din tară sau fizic la birourile noastre.

Dacă doriți demararea procedurilor pentru înființarea unei societăți vă asteptăm la unul din sediile noastre din:

  • Sediul central: Sector 6, Splaiul Independenței, Nr. 162B - (Metrou Grozăvești / Carrefour Orhideea)
  • Punct de lucru: Sector 1, Str. Amman, Nr. 4 - (Intersecția Stefan cel Mare cu Calea Dorobanți)

Adaugă și

Iconă serviciu

Înființare firmă gratis

Alege un pachet de contabilitate și primești înființarea firmei gratis.

Vezi pachetele
Iconă serviciu

Găzduire sediu social

Ești notificat imediat pentru ridicarea corespondenței, iar dacă expiră sediul, ești anunțat.

Vezi ofertele
Iconă serviciu

Servicii de contabilitate

Alege un partener responsabil, competent și profesionist.

Descoperă serviciile
Iconă serviciu

Autorizații funcționare și avize

Obține rapid avizele și autorizațiile specifice domeniului în care urmează să activezi.

Află cum

Cum înființez o firmă cu Srlconsult

100% online

  • 1. Completezi formularul de contact sau ne suni direct la 021 3111818
  • 2. Ne trimiți actele necesare pe email la contact@srlconsult.ro
  • 3. Primești actele tot pe email pentru semnare.

Pe loc, direct la sediul nostru

  • 1. Vii direct la sediul nostru cu documentele firmei și îți redactăm actele pe loc.
  • 2. Depunem online dosarul la Registrul Comerțului și ANAF, indiferent de județul în care te afli.

Cât de mulțumit(ă) ești de această pagină?