Servicii de contabilitate

Alege serviciile de contabilitate Srlconsult

20 ani experientă

experți contabili acreditați CECCAR

cele mai bune tarife din piață

"Orice afacere alegi noi iți suntem alături"


Srlconsult - lider în domeniu, cu o istorie de doua deceni, mii de clienți mulțumiți și cele mai bune tarife din piață.

Datorită fluxului digital implementat, recepționarea documentelor contabile și operarea lor a devenit mult mai simplă și rapidă în același timp. Astfel că documentele contabile pot fi trimise în format electronic fără sa fie nevoie să te deplasezi.

Servicii incluse:
  • operare documente primare întocmite de beneficiar
  • evidentă analitica și sintetică furnizori, clienți
  • evidență mijloace fixe, calculul amortizării
  • evidență analitică și sintetică furnizori, clienți
  • întocmire Jurnal Cumpărări, Jurnal Vanzări
  • întocmirea balanței de verificare si a balanțelor analitice
  • întocmirea jurnalelor contabile prevazute de lege: Registrul Jurnal, Registrul Inventar, Registrul Cartea Mare
  • calculul impozitului pe profit sau a impozitului pe veniturile microintreprinderii, după caz, întocmirea declarațiilor în termenele legale
  • calculul impozitului pe dividende, întocmirea declarațiilor privind impozitul pe dividende
  • calculul impozitului pe veniturile persoanelor fizice și juridice nerezidente
  • întocmirea decontului de TVA
  • raportare semestriala
  • întocmirea altor situații sau rapoarte cerute de legislația în vigoare
  • întocmirea ștatelor de plată pentru angajați și calcularea contribuțiilor generate din aceste operații
  • întocmirea declaratiilor lunare privind calculul urmatoarelor contribuții:
  • contributii la bugetul asigurarilor sociale de stat
  • contributii la bugetul asigurarilor sociale de sanatate
  • contributii la bugetul asigurarilor pentru somaj
  • contributii la bugetul de stat
  • alte contributii pe care legea le prevde
  • intocmirea fiselor fiscale
  • intocmirea si inregistrarea declaratiilor privind obligatiile de plata la bugetul asigurarilor pentru somaj in situatia in care clientul beneficiaza de subventii pentru salariati
  • elaborarea si punerea in aplicare a procedeelor contabile si a planului de conturi adaptat societatii in baza si cu respectarea normelor generale
  • instruirea personalului privind modul de intocmire si circuitul documentelor primare
  • instruirea personalului privind modul de utilizare a instrumentelor de plata (ordine de plata, bilete la ordin, CEC-uri etc.), precum si de intocmire a acestora
  • intocmirea ordinelor de plata de trezorerie aferente viramentelor catre bugetul de stat, bugetul asigurarilor sociale de stat, bugetul asigurarilor sociale de sanatate, bugetul asigurarilor de somaj, ITM etc
  • relatia cu banca (depunere si ridicare documente, ridicare extrase de cont, depunere numerar)
  • informarea periodica a conducerii asupra situatiei economico-financiare a societatii
  • informarea permanenta si in timp util a conducerii societatii privind reglementarile din domeniul fiscal si financiar-contabil
  • informari periodice privind schimbarile legislatiei fiscale privitoare la activitatea beneficiarului

Simplu. Contactezi un consultant la (+4) 021 - 311.18.18 sau te poți prezenta direct la sediul noastru. Mai poți completa și formularul de contact si te sunam noi. Ne poti solicita si o ofertă pe firma@srlconsult.ro

Da. În plus trimiterea online a documentelor contabile lunare este mai rapida. Nu este neaparat nevoie sa te deplasezi, poți alege prestarea serviciilor de contabilitate online indiferent de județul în care te afli. Sună acum un consultant si afla mai multe la (+4) 021 - 311.18.18

Tarife lunare servicii contabilitate:
  • 195 lei pentru 10 documente și 2 salariați - neplătitori de TVA
  • 245 lei pentru 10 documente și 2 salariați - plătitori de TVA
  • 100 lei fără activitate societăți neplătitoare de TVA
  • 150 lei fără activitate societăți plătitoare de TVA
Pachete servicii de contabilitate:
  • Oferta 1 - plata în avans pe 6 luni cu 195 lei pe lună - 10 documente - Total: 975 lei / pret intreg: 1170 lei
  • Oferta 2 - plata în avans pe 6 luni cu 295 lei pe lună - 20 documente - Total: 1475 lei / pret intreg: 1770
  • Oferta 3 - plata în avans pe 6 luni cu 395 lei pe lună - 50 documente - Total: 1975 lei / pret intreg: 2370
Cum calculăm tarifele personalizate
  • în functie de numărul de documente lunare
  • raportat la numarul de angajati
  • in functie de alte servicii solicitate

Pentru o oferta personalizata sună acum la (+4) 021 - 311.18.18

Oferte servicii de contabilitate:
  • Oferta 1 - plata în avans pe 6 luni cu 195 lei pe lună - 10 documente - Total: 975 lei / pret intreg: 1170 lei (tarif calculat cu o lună gratis)
  • Oferta 2 - plata în avans pe 6 luni cu 295 lei pe lună - 20 documente - Total: 1475 lei / pret intreg: 1770 lei (tarif calculat cu o lună gratis)
  • Oferta 3 - plata în avans pe 6 luni cu 395 lei pe lună - 50 documente - Total: 1975 lei / pret intreg: 2370 lei (tarif calculat cu o lună gratis)
  • Suna acum la (+4) 021 - 311.18.18 sau solicită o ofertă pe firma@srlconsult.ro

  • Start - Infiintare firma Gratuit - la abonamentul de contabilitate cu plata in avans pe 6 luni - 195 lei / luna - 10 documente - Total: 1170 lei
  • Plus - Infiintare firma Gratuit - la abonamentul de contabilitate cu plata in avans pe 6 luni - 295 lei / luna - 20 documente - Total: 1770 lei
  • Pro - Infiintare firma Gratuit - la abonamentul de contabilitate cu plata in avans pe 6 luni - 395 lei / luna - 50 documente - Total: 2370 lei
  • Dual Pro - Infiintare firma Gratuit - la abonamentul de contabilitate cu plata in avans pe 6 luni - 555 lei / luna - 100 documente - Total: 3330 lei
  • Premium - Infiintare firma Gratuit - la abonamentul de contabilitate cu plata in avans pe 6 luni - 745 lei / luna - 200 documente - Total: 4470 lei

Cum procedez? Suna acum la (+4) 021 - 311.18.18 sau te poți prezenta în unul din sediile noastre. Poți folosi și formularul de contact si te sunam noi. Ne poti solicita si o ofertă pe firma@srlconsult.ro

În termen de 30 zile de la constituire firma trebuie să se achiziționeze de la ANAF urmatoarele:

  • Registrul unic de control pentru sediul social
  • Registrul unic de control pentru punctele de lucru, după caz
  • Registrul de evidență fiscală pentru societățile plătitoare de impozit pe profit
  • Incheierea unui contract de servicii contabile cu o societate acreditata si membra CECCAR
  • Dechidrea unui cont bancar
  • Realizarea unei stampile
  • Procurarea unui soft de facturare (recomandare)
  • Suna acum la (+4) 021 - 311.18.18 sau solicită o ofertă pe firma@srlconsult.ro
Impozitul pe venit

În cazul în care te-ai hotărât să înființezi o firmă, trebuie să știi că orice firmă nou înființată are statutul de microîntreprindere.

Cotele de impozitare pe veniturile microîntreprinderilor sunt:

  • 1% pentru microîntreprinderile care au unul sau mai mulți salariați
  • 3% pentru microîntreprinderile care nu au salariați

Pentru menținerea sistemului de impozitare micro, cifra de afaceri trebuie să fie sub 1.000.000 de euro, calculată la cursul de schimb de la închiderea exercițiului financiar precedent.

Sponsorizări

Orice microîntreprindere poate efectua o sponsorizare pentru susținerea entităților nonprofit (ONG-uri) și a entităților de cult pe care să o deducă ulterior din impozitul pe venit.

TVA

În România cota standard de TVA este de 19%. O derogare de la această cotă o reprezintă serviciile de alimentare cu apă, alimente, băuturi, serviciile medicale care au TVA de 9% și serviciile de catering, cazare, manuale școlare, cărți, reviste, acces la muzee, evenimente culturale/sportive pentru care TVA este de 5%.

Contribuții sociale

Chiar dacă vei avea un singur angajat, adică tu, trebuie să știi că 2.25% din salariul brut reprezintă contribuțiile sociale datorate de angajator, în timp ce angajatul contribuie la stat cu 45%. În total, din salariul brut, angajatul rămâne cu 57.4%, iar restul de 42.6% ajung sub forma taxelor și impozitelor la stat.

Impozitul pe dividende

Dividendele reprezintă acea parte din profit care revine fiecărui acționar. Acestea se pot distribui trimestrial. În cazul distribuirii dividendelor un SRL plătește statului 5% din valoarea dividendelor brute.

  • Returnarea onorariului se efectuează în cazurile în care din culpa exclusivă a Prestatorului, serviciile plătite nu au fost realizate. Aceasta se efectuează în urma unei analize, iar termenul de returnare este de 15 de zile de la data stabilirii culpei Prestatorului.
  • Tarifele si ofertele afisate pe această pagina nu contin tva.

Pentru protectia consultantilor inregistrarea dosarele catre Registrul Comertului si ANAF se realizeaza online prin instrumente electronice. Astfel reusim sa fim si mai rapizi!

Contactează acum un consultant la numărul de telefon (+4) 021 - 311.18.18 sau solicită o ofertă pe firma@srlconsult.ro

Puteti alege prestarea serviciilor online din orice județ din tară sau fizic la birourile noastre.

Dacă doriți demararea procedurilor pentru înființarea unei societăți vă asteptăm la unul din sediile noastre din:

  • Sediul central: Sector 6, Splaiul Independenței, Nr. 202B - (Metrou Grozăvești / Carrefour Orhideea)
  • Punct de lucru: Sector 1, Str. Amman, Nr. 4 - (Intersecția Stefan cel Mare cu Calea Dorobanți)

Conținut actualizat: decembrie 2021

Adaugă și

Înființare firma Gratis

Alege un pachet de contabilitate și primești înființare firmă gratis.

Vezi pachetele

Găzduire sediu social

Ești notificat imediat pentru ridicarea corespondenței iar dacă expira sediul ești anunțat.

Vezi ofertele

Salarizare și administrare personal

Alege un partener responsabil, competent si profesionist.

Descoperă serviciile

Obținere TVA

Obține rapid Certificatul de înregistrare în scopuri de TVA din orice județ din țară.

Afla cum

Descarcă aplicația (în curând)

Android
Descarcă

Cum pot beneficia de servicii de contabilitate?

Pe loc, direct la sediul nostru

  • 1. Vii direct la sediul noastru cu documentele firmei si-ți redactăm actele pe loc.
  • 2. Depunem online dosarul la Registrul Comerțului si ANAF indiferent de județul în care te afli.

Incearca 100% online

  • 1. Completezi formularul de contact sau ne suni direct.
  • 2. Ne trimiți actele necesare pe email.
  • 3. Primesti actele tot pe email în vederea semnării.