Warning: preg_match(): Compilation failed: unmatched parentheses at offset 38 in /home2/r73687srlc/public_html/functions.php on line 128
Infiintare Firma, Gazduire Sediu Social, Inchidere firma, Contabilitate firmei

Inchidere punct de lucru

O societate comerciala poate inchide punctele sale de lucru. Aceasta se realizeaza prin introducerea si inregistrarea de mentiuni la Registrul Comertului privind demersul de inchidere punct de lucru.

La demararea procedurii, sau la un moment intermediar pe parcursul intocmirii dosarului, pe langa documentele solicitate, este nevoie de prezenta asociatului/ asociatilor, a stampilei societatii si de copii ale tuturor actelor societatii comerciale.

Dupa inregistrarea inchiderii la Registrul Comertului, trebuie sa faceti si declararea inchiderii punctului de lucru la Directia de Finante Publice in raza careia se afla punctul de lucru.

Doriti achizitionarea unei case de marcat fiscale ? Click aici: www.metroingeni.ro



De asemenea, va trebui sa faceti si demersurile pentru inregistrarea dezinstalarii casei de marcat de la adresa punctului de lucru inchis.

REDUCERE 50% daca doriti sa inregistrati mai multe mentiuni prin acelasi dosar!

Reducerea de aplica la onorariul mentiunii cu pretul cel mai scazut.

Acte necesare inchidere punct de lucru / sediu secundar

Pentru inregistrarea mentiunii privind inchiderea de puncte de lucru, aveti nevoie de urmatoarele documente:

• Cererea de inregistrare;
• Declaratia pe propria raspundere din care sa se vada ca:

- persoana juridica nu desfasoara la sediul secundar activitatile declarate, o perioadă de cel mult 3 ani;
- persoana juridica indeplineste conditiile de functionare in domeniul sanitar, sanitar-veterinar, protectiei mediului si protectei muncii, pentru activităţile precizate în declaratia mentionata mai sus;

• Hotararea adunarii generale a asociatilor/ acţionarilor sau decizia asociatului unic/ Consiliului de administraţie/ directoratului;
• Certificatul constatator de autorizare a activităţii;

Dacă este cazul:

• avizul privind schimbarea destinatiei imobilelor colective cu regim de locuinta, conform Legii nr. 230/2007;
• avizele prealabile prevazute de legile speciale;
• imputernicire pentru persoanele desemnate sa realizeze formalitati legale.

Toate documentele mentionate vor fi redactate de catre noi.

Termenul pentru un astfel de demers este de:

• 3-5 zile (pentru Bucuresti si Ilfov) din momentul in care dosarul este complet.

• 3-8 zile pentru restul judetelor tarii.

Tarife inchidere punct de lucru / sediu secundar

• 390 Lei - in Bucuresti sau in Ilfov

• 570 Lei - pentru celelalte judete

Aceste tarife includ taxele la Registru si onorariul.

Oferta SRLCONSULT: 50% reducere pentru minim 2 mentiuni in acelasi dosar!

Reducerea se aplica la onorariul mentiunii cu pretul cel mai scazut.



Oferta gazduire sediu social, Srlconsult

 

 Contacteaza-ne acum!


Suntem aici pentru pentru tine. Vom gasi impreuna cea mai buna solutie. Poti lua legatura cu noi prin telefon, e-mail sau formularul de contact zilnic de Luni pana Vineri intre orele 09:00 si 17:30.

031.421.48.69

 

Locatii Srlconsult:

  • Sediul central: Splaiul Independentei nr 202B, Sector 6, Bucuresti - telefon (031) 421.48.69 

  • Sector 1 Intersectie Stefan cel Mare cu Calea Dorobanti (Floreasca) - telefon 0729.961.463